ANONYMOUS HUNTING SIMULATOR
ANONYMOUS HUNTING SIMULATOR hızlı tempolu bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Göreviniz konumu keşfetmek ve seviyeyi tamamlamak için on maske toplamaktır. Tabii ki, bu o kadar kolay değil. Gaddar Anonymous orduları bunu yapmanızı engelleyecektir. Kanınıza susamışlar ve gittiğiniz her yerde sizi takip edecekler...
Ana menüde, mevcut oyun seviyelerinden birini seçebilirsiniz. Seviyeye girdikten sonra, burada gizlenmiş 10 maskeyi bulmak için onu keşfetmeniz gerekir. Ayrıca bazı silahlar da bulmalısınız, çünkü bu yerde yaşayan yaratıklar sadece ilk bakışta komik ve zararsız görünüyorlar, ama değiller... Size yaklaşmalarına izin vermeyin, aksi takdirde işiniz biter.