ANONYMOUS HUNTING SIMULATOR
ANONYMOUS HUNTING SIMULATOR is a dynamic first-person shooter. Your task is to explore the location and collect ten masks to complete the level.
ANONYMOUS HUNTING SIMULATOR is a dynamic first-person shooter. Your task is to explore the location and collect ten masks to complete the level. Of course, it's not so easy. Hordes of vicious Anonymous will prevent you from doing it. They are thirsty for your blood and will follow you everywhere you go....
In the main menu, you can choose one of the available game levels. Once in the level, you need to explore it to find the 10 masks hidden here. You should also find some weapons, because the creatures that inhabit this place only at first glance look funny and harmless, but it is not so... Do not let them get close to you, otherwise you are finished.