Another World
The actor plays the part of Lester Knight Chaykin, a young physics researcher. While he is right in the middle of doing experiments, his laboratory is struck by lighting and completely destroyed, hurling him into another world, a world populated by humanoid creatures, where danger can spring at any moment.
You must escape from this strange civilization. You will nonetheless meet a companion who will soon become your ally and help you in this merciless fight!