Another World
Aktor wciela się w Lestera Knighta Chaykina, młodego badacza fizyki. Podczas gdy on jest w trakcie przeprowadzania eksperymentów, jego laboratorium zostaje uderzone przez piorun i całkowicie zniszczone, wrzucając go do innego świata, świata zamieszkanego przez humanoidalne stworzenia, gdzie w każdej chwili może pojawić się niebezpieczeństwo.
Musisz uciec z tej dziwnej cywilizacji. Mimo to spotkasz towarzysza, który wkrótce stanie się Twoim sprzymierzeńcem i pomoże Ci w tej bezlitosnej walce!