Anuchard
Anuchard. Miejsce znane niegdyś jako zawieszona na nieboskłonie kraina cudów, spokoju i nieskończonej obfitości. Pięciu starożytnych strażników, Guardians, chroniło je przed wszelkim złem… Do czasu, aż istoty te zwróciły się przeciwko królestwu oraz jego mieszkańcom. Anuchardiański raj runął z niebios i rozbił się o powierzchnię położonego w dole świata. Upadek przetrwał jedynie skrawek wyspy. Jej pozostała część zbiła się w skłębioną masę krętych korytarzy, dzikiej magii i okrutnych potworów, określaną mianem lochu – Dungeon. Gdzieś w głębi spoczywa pięciu pogrążonych we śnie wiarołomnych Guardians.
Od wydarzenia minęły już pokolenia, a nieliczni ocalali urządzili się skromnie w Orchard, jedynej wiosce na wyspie, usiłując podtrzymać okruchy anuchardiańskiej magii. Rolnicy doglądają pól, a poszukiwacze skarbów zachodzą do Dungeon, aby zebrać tam pozostałości majestatu królestwa. Wszyscy oczekują nadejścia Bellwieldera – wybrańca, który pochwyci Audros Bell, wkroczy do Dungeon i zbudzi spoczywających tam Guardians, aby sprowadzili Anuchard na nieboskłon i przywrócili utracony raj.
Ostatecznie to Ciebie uznano za osobę godną przyjęcia roli Bellwieldera. Dungeon już czeka!
Jego dźwięk przenika każdą istotę i każdy przedmiot. Jesteś Bellwielderem, a Audros Bell to Twój najlepszy towarzysz.
– Użyj dzwonu do rozwiązywania łamigłówek w Dungeon. Odpalaj nim pociski i przesuwaj elementy układanek. Aby robić postępy w grze, myśl kreatywnie!
W spaczonym, magicznym miejscu zwanym Dungeon spoczywają Guardians. Odnajdź ich, aby przywrócić królestwu Anuchard utraconą świetność.
– Staw czoła kryjącym się w Dungeon przeszkodom. Wywijaj dzwonem i pokonaj kręcących się tam przeciwników.
– Rozwiązuj napotkane po drodze złożone łamigłówki, co pozwoli Ci dotrzeć do najgłębszych zakątków Dungeon.
– Na sam koniec stań przed obliczem każdego z pięciu Guardians, poznaj prawdę o upadku Anuchard i przywróć królestwu należne mu miejsce na firmamencie.
Twoim przeznaczeniem jako Bellwieldera jest przywrócenie Anuchard na niebo. Nie oznacza to jednak, że wiosce Orchard nie przyda się Twoja pomoc.