Anuchard
Anuchard. Burası mucize ve huzur dolu, tepesindeki cennette sonsuz sayıda ödül bulunan bir ülke olarak biliniyordu. Beş kadim Muhafız burayı her türlü tehlikeden korudu... Ta ki krallığa ve yurttaşlara düşman olana kadar. Anuchard cenneti göklerden düştü ve aşağıdaki yeryüzüne çakıldı. Bu düşüşün ardından geriye sadece küçük bir ada parçası kaldı. Diğer tüm topraklar; dolambaçlı geçitler, vahşi büyü ve habis canavarlar ile dolu, Zindan (Dungeon) olarak bilinen birbirine girmiş çarpık bir yere dönüştü. Beş hain Muhafız, bu zindanın içinde bir yerlerde uyuyor.
Hayatta kalan az sayıda kişinin, adanın tek köyü olan Bostan'da kıt kanaat geçinip Anuchard büyüsünü canlı tutmaya çalışarak yaşamaya başlamasının ardından nesiller geçti. Çiftçiler tarlalarla ilgileniyor, kaynak kâşifleri ise krallığın parçalanan can damarlarını Zindan'dan toplamaya çalışıyorlar. Hepsi de, Audros Çanı'nı alıp Zindan'a girecek ve Muhafızları uykularından uyandırıp kayıp cennet Anuchard'ı tekrar göklere yükseltecek Seçilmiş Kişi'yi, yani Çançalan'ı bekliyor.
Kayıp Anuchard krallığını ayağa kaldırmak için yüzleşmen gereken Muhafızlar bu çarpık ve büyülü Zindan'ı mesken tutmuş durumdalar.
Çançalan olarak, asıl görevin Anuchard'ı göklere çıkarmaktır. Ancak bu, nihai amacına ulaşmaya çalışırken Bostan'a yardım edemeyeceğin anlamına gelmiyor.