Wciel się w Aokakiego – ronina zainspirowanego gatunkiem tokusatsu, który musi przedostać się przez ogromną, feudalną krainę i stawić czoła cudacznym, owadzim wrogom – tak małym, jak i dużym. Ulepsz swojego skorupiaka i odbuduj ojczyznę. Paruj ataki i odbijaj się od przeszkód w drodze do zwycięstwa.