Udfordrende kampe
Vind med stil i Apex Legends – et helteskydespil, som kan spilles gratis* – hvori legendariske figurer med magtfulde evner kæmper om rigdom og berømmelse på den yderste grænse.
Du kontrollerer et stadigt større udvalg af mægtige legender med unikke personligheder, styrker og evner, som er nemme at lære, men svære at mestre.
Uanset om du kæmper dig vej gennem en enorm, svævende by i Battle Royale eller deltager i en duel med tidsgrænse, handler det om at tænke hurtigt. Du skal lære at mestre din legendes unikke evner og koordinere indsatsen med dine holdkammerater, så I sammen kan finde nye taktikker og effektive kombinationer.
Apex Legends udspiller sig i et medrivende univers, hvor historien fortsætter med at udvikle sig, banerne ændrer sig, og nye legender bliver ved med at slutte sig til kampen. Sæt dit præg på Apex Games med et væld af forskellige kostumer, og tag med på eventyret!