Pertempuran yang Mencabar
Conquer with character in Apex Legends, a free-to-play* Hero shooter where legendary characters with powerful abilities team up to battle for fame & fortune on the fringes of the Frontier.
Master a growing roster of powerful Legends, each with their own unique personality, strengths, and abilities that are easy to pick up, but challenging to truly master.
Choose your Legend and combine their unique skills together with other players to form the ultimate crew.
Whether you're battling on a massive floating city in Battle Royale or dueling in limited time modes, you'll need to think fast. Master your Legend's unique abilities and coordinate with your teammates to discover new tactics and powerful combinations.
Apex Legends takes place in an immersive universe where the story continues to evolve, maps change, and new Legends keep joining the fight. Make your mark on the Apex Games with a multitude of distinctive outfits and join the adventure!
Apex Legends is squad-based battle royale done right, complete with cool heroes, a superb communication system, and polished mechanics.