wymagającą walkę
Zwyciężaj z charakterem w Apex Legends, darmowej* strzelance z bohaterami, w której legendarne postacie o potężnych zdolnościach jednoczą siły w walce o sławę i chwałę na obrzeżach Kresów.
Opanuj stale rosnącą liczbę potężnych legend o zróżnicowanych osobowościach, mocnych stronach i zdolnościach, które nietrudno pojąć, ale i niełatwo opanować do perfekcji.
Wybierz legendę i połącz jej wyjątkowe zdolności z innymi graczami, aby stworzyć drużynę, której nikt nie powstrzyma.
Niezależnie od tego, czy walczysz w wielkim, latającym mieście w Battle Royale, czy toczysz pojedynki w ograniczonych czasowo trybach, musisz myśleć szybko. Opanuj wyjątkowe zdolności swojej legendy i współpracuj z członkami drużyny, by odkryć nowe taktyki i potężne kombinacje.
Apex Legends rozgrywa się we wciągającym świecie, którego historia cały czas się rozwija, zmieniają się mapy, a do walki wciąż dołączają nowe legendy. Zostaw swój ślad na Igrzyskach Apex, wybierając z mnóstwa charakterystycznych strojów – i dołącz do przygody!