Savaşları Zor
Güçlü yeteneklere sahip efsanevi karakterlerin Frontier’ın sınırlarında şöhrete ve ganimetlere ulaşmak için savaştığı ücretsiz oynanabilen* Kahraman nişancı oyunu Apex Legends’ı kendi yönteminizle fethedin.
Battle Royale’deki devasa uçan şehirde savaşırken veya sınırlı süreli modlarda düello yaparken hızlı düşünmeniz gerekiyor. Efsanenizin özel yeteneklerinde ustalaşın ve takım arkadaşlarınızla koordineli olarak yeni taktikleri ve güçlü kombinasyonları keşfedin.
Apex Legends, hikayenin sürekli geliştiği, haritaların değiştiği ve yeni Efsanelerin savaşa katılmaya devam ettiği, sürükleyici bir evrende geçiyor. Birçok farklı teçhizat içeren Apex Oyunları’nda iz bırakın ve maceraya katılın!