Aquanox Deep Descent
Aquanox Deep Descent to pierwszoosobowa podwodna strzelanka pozwalająca graczom zasiąść za sterami różnorodnych konfigurowalnych statków i brać udział w zaciętych bitwach w morskich głębinach dystopijnego świata Aqua.
Stań na czele zespołu świetnie wyszkolonych pilotów myśliwców i przeżyj epicką przygodę w mrocznym świecie Aquanox. Poślij swoich wrogów na dno za pomocą dobrze wymierzonych torped, min, pocisków czy innego rodzaju broni w niezapomnianej podróży, która poprowadzi Cię przez oceany świata aż do największych głębin Ziemi.
Aquanox Deep Descent to świeże spojrzenie zarówno na rozgrywkę, jak i świat oryginalnej serii AquaNox. Seria AquaNox ma swoje korzenie w grze Archimedean Dynasty (niemiecki tytuł: Schleichfahrt) wydanej w 1996 roku, po której powstała gra AquaNox w 2001 roku oraz AquaNox 2: Revelation w 2003 r.