ARC Raiders - The Bonecrown Set
The Bonecrown set is available now! Embrace the wilderness of Topside with our new cosmetic DLC, forged from animal bone and recycled cloth.
Winter has hit the Rust Belt, and with it, a new cosmetic set to help you brace the bitter cold. This one is for the wild Raiders. the Raiders who feel most at home when danger looms. The Raiders Speranza tolerates, because they're just that good.
Forged from animal bone and recycled cloth, the Bonecrown carries the wilderness as a mantle. Wear it, and stake your claim on Topside's ravaged surface.