ARC Raiders - The Bonecrown Set
Vinteren har ramt Rust Belt og med den følger et nyt kosmetisk sæt, der kan hjælpe dig gennem kulden. Det her er til de vilde Raiders. De Raiders, der føler sig allermest hjemme, når faren lurer lige om hjørnet. De Raiders, Speranza tolererer, fordi de bare er så gode.
Bonecrown er smedet af dyreknogler og genbrugsstof og er en hyldest til den vilde natur. Tag det på, og gør krav på Topsides hærgede overflade.