ARC Raiders - The Bonecrown Set
Paslı Kemer'e kış geldi ve dondurucu soğuğa hazırlanman için yeni bir kozmetik seti de beraberinde getirdi. Bu seferki çılgın Raider'lara, tehlike kol gezerken evindeymiş gibi hisseden Raider'lara, çok iyi oldukları için Speranza'nın katlanabildiği Raider'lara özel bir set.