ARC Raiders - The Reaver Set
Forged in a crucible of post-apocalyptic madness, the Reaver is all predator, fusing animal antlers and primal instinct with tactical body gear and a calculated focus. Mess with the Reaver, you'll get the horns.
Get the Reaver set today and stalk the broken surface of Topside with cunning instinct and a lethal bite.