ARC Raiders - The Reaver Set
Smedet i en smeltedigel af post-apokalyptisk vanvid – en Reaver er rovdyr hele vejen igennem og blander dyregevir og urinstinkter med taktisk kropsudstyr og et kalkuleret fokus. Lægger du dig ud med en Reaver, får du hornene at føle.
Få Reaver Set i dag, og før dig frem på Topsides ødelagte overflade med udspekulerede instinkter og et dødeligt bid.