ARC Raiders - The Tick Hunter
Tick Hunter lurer i skyggerne. De venter i et baghold, klar til angreb og til at kaste sig over deres bytte.
The Rust Belt opfostrer sin andel af rovdyr, men ingen af dem er så tålmodige som Tick Hunter.
De lurer i mørket, sniger sig gennem korridorerne, venter ... men lad dig ikke narre. Når denne Raider kaster sig over dit bytte, slipper den ikke. Adræt og effektiv, nådeløs og klar til angreb – Tick Hunter er spændt som en fjeder.