ARC Raiders - The Tick Hunter Set
Lurking in the shadows, the Tick Hunter lies in wait. They bide their time in ambush, ready to strike and latch onto their prey.
The Rust Belt raises its fair share of predators, but none as patient and focused as the Tick Hunter.
Lurking in the dark, stalking the hallways, biding their time... but don't be fooled. When this Raider latches on it doesn't let go. Agile and efficient, ruthless and ready to strike - the Tick Hunter is a coiled spring.