ARC Raiders - The Wasp Hunter Set
The Rust Belt’s resident trophy hunter. Wearing the shell of a Wasp as a face shield, this masked hunter sees the fearsome ARC for what they really are: parts to be scavenged.
The Wasp Hunter believes that ARC shouldn't just be destroyed, they should be harvested. Roaming topside flaunting armor plating and a Wasp shell face shield, this masked Raider sees the feared ARC and says, "I'll have some of that for myself".
Move like a tick, sting like a Wasp. Shroud your identity and spark fear into the hearts of Raiders with an outfit that will keep your enemies on their toes.