ARC Raiders - The Wasp Hunter Set
Wasp Hunter mener ikke kun, at ARC skal destrueres, de skal også bruges. På sine ture i Topside og med panser og et Wasp Shell-ansigtsskjold ser den maskerede Raider de frygtede ARC og siger, “Sådan en vil jeg også ha’.”
Bevæg dig som en flåt, og stik som en hveps. Skjul din identitet, og sæt Raiders en skræk i livet med et outfit, der nok skal få dine fjender op på stikkerne.