ARC Raiders - The Wasp Hunter Set
Eşek Arısı Avcısı, ARC'ın yok edilmekle kalmayıp yağmalanması gerektiğine inanıyor. Zırh kaplaması ve Eşek Arısı kabuğundan yüz kalkanıyla yeryüzünde gezinen bu maskeli Raider, ürkütücü ARC'ı görüyor ve "şu parçalardan biraz da ben toplayayım" diyor.
Kene gibi hareket et, Eşek Arısı gibi sok. Düşmanlarının diken üstünde durmasını sağlayacak bir kıyafetle kimliğini gizle ve Raider'ların yüreğine korku sal.