ARC Raiders - Server Slam
From October 17–19, experience ARC Raiders in our three-day Server Slam Open Test — your last chance to play before launch.
Grab your squad and mark your calendars. Raiders who take part will earn an exclusive Server Slam Backpack — a permanent reminder that you stood with the resistance in this historic moment, delivered to you after purchasing the full game at launch.
We are constantly gathering feedback and making improvements, you can expect new Content, performance improvements, balancing tweaks, and usability improvements.