Arcade Paradise – Coin-Op Pack 2
Zapnij pasy i przygotuj się na wejście do STREFY ZAGROŻENIA! Jesteś robotem R.O.G.E.R. (czyli Rocket and Ordinance, Guidance and Evasion Robot 2.0). Twoja misja? Przetrwać fale śmiercionośnych pocisków rakietowych i NA MAKSA wykorzystać swoje zdolności powietrznych akrobacji!
Penguin Push to dynamiczna i szalona platformówka akcji dla jednego lub dwóch graczy, która wystawia na próbę spryt, refleks oraz odwagę. Gra zawiera globalne tabele wyników!
Rywalizuj w Summer of Sports, aby zostać najczęściej nagradzanym atletą w salonie gier. Pobijaj rekordy w tym arkadowym klasyku i przygotuj się na szaleńcze wciskanie przycisków i kręcenie joystickiem.