Arcade Paradise - Coin-Op Pack 2
Kemerini bağla ve TEHLİKELİ BÖLGEYE girmeye hazır ol! Rocket and Ordinance, Guidance and Evasion Robotu 2.0 (kısaca R.O.G.E.R.) rolündesin ve görevin ise... Dalga dalga gelen ölümcül füzelerden sağ çıkarak havada kaçış becerilerinin sınırlarını zorlamak!
Penguin Push; kurnazlığını, reflekslerini ve cesaretini bir veya iki oyuncuyla ölçebileceğin, Küresel Sıralama Tabloları içeren hızlı ve öfkeli bir aksiyon platform oyunudur.
Arcade oyun salonundaki en çok madalyaya sahip atlet olmak için Summer of Sports'ta yarış. Bu çılgınca tuşlara basma ve joystick sallama klasiğinde yeni rekorlar kır.