Arcade Paradise - Empathy DLC
90'lardan ilham alarak geliştirilen retro arcade macerası Arcade Paradise'a hoş geldin. Yakın zamanda aile çamaşırhanesinin başına geçen Ashley olarak oynayacaksın. Hayatını idame ettirmek için eski püskü kıyafetleri yıkamak yerine çamaşırhaneyi en iyi arcade salonuna çevirmeye karar veriyorsun.