Arcade Paradise - Kung Fury: Street Rage
Get blown into another dimension as you experience the gut busting fun of the KUNG FURY: STREET RAGE - from developers ‘HelloThereGames’ creators of the critically acclaimed AVICII Invector.
Kung Fury : Street Rage is the very first licensed game available as an in-game cabinet alongside the 35+ other games within Arcade Paradise and you can play RIGHT NOW, updated with online leaderboards to compete against other arcade owners, and tasks / goals to accomplish within the Arcade Paradise economy!
It's 1985 and the violence is raging in the streets of Miami, it's gonna take the toughest martial artist cop and 3 hard as nails enforcers from across space AND time to clean them up!
Pick between 4 characters - each with their own abilities, playstyles and durability and start taking out the trash to get as high a score as possible!
Hackerman : A glass cannon combination of sci-fi wizardry and high APM blasting action!
Barbarianna : Axe the real questions to charge up your fearsome firepower with a minigun - but watch for low health!
Triceracop : Extinction? Not on his watch. It's a dinosaur with a gun, LOTS of guns! And lots of health!
Authentic retro-arcade gameplay and VHS retro aesthetics - and a synth soundtrack to beat down to provided by Swedish powerhouse electro sensations Mitch Murder and Joel Eriksson.
Turn up the heat with KUNG FURY: STREET RAGE - available as this sweet new cabinet in Arcade Paradise DLC, with new goals, objectives and leaderboards!