Arcade Paradise – Kung Fury: Street Rage
Przejdź do innego wymiaru i oddaj się zabawie w wymagającej grze KUNG FURY: STREET RAGE od developera Hello There Games, twórcy uznanego przez krytyków tytułu AVICII Invector.
Kung Fury: Street Rage to pierwszy licencjonowany automat do gier, który dołącza do ponad 35 innych dostępnych w Arcade Paradise maszyn. Możesz zagrać na nim JUŻ TERAZ i cieszyć się mnóstwem dodatkowych opcji: rankingami online, które pozwolą Ci rywalizować z innymi właścicielami salonów gier, a także zadaniami i celami związanymi z gospodarką świata Arcade Paradise.
Jest rok 1985, a ulice Miami opanowała niepohamowana przemoc. By w mieście zapanował ład i porządek, do akcji wkracza twardy, specjalizujący się w sztukach walki gliniarz oraz trójka zawziętych funkcjonariuszy spoza czasu I przestrzeni.
– Hackerman: potężna, ale mało wytrzymała postać o umiejętnościach rodem z filmu sci-fi i niesamowitej szybkostrzelności.
– Barbarianna: młóć toporem, aby naładować przerażającą moc karabinu maszynowego – tylko pamiętaj, że masz małą pulę zdrowia!
– Triceracop: wymieranie? Nie na jego zmianie! To uzbrojony po zęby dinozaur, który ma mnóstwo pukawek i jeszcze więcej zdrowia!
Autentyczna rozgrywka w stylu dawnych gier arkadowych, estetyka filmów VHS i synthowa ścieżka dźwiękowa autorstwa szwedzkich gwiazd muzyki elektronicznej, Mitcha Murdera i Joela Erikssona.
Nowy dodatek DLC do Arcade Paradise zawiera wspaniały automat z grą KUNG FURY: STREET RAGE oraz nowe cele, misje i tabele rankingowe!