Arcade Paradise - Kung Fury: Street Rage
Eleştirmenlerce beğenilen AVICII Invector'ın geliştiricisi "Hello There Games"in geliştirdiği KUNG FURY: STREET RAGE'in çılgın eğlencesini deneyimledikçe başka bir boyutta aklını kaçıracaksın.
Kung Fury: Street Rage, 35'ten fazla diğer oyunla birlikte Arcade Paradise'da oyun içi kabin olarak yer alan ilk lisanslı oyun ve bu oyunu HEMEN OYNAYABİLİRSİN. Ayrıca diğer arcade sahiplerine karşı mücadele etmek için çevrimiçi bir liderlik tablosu ve Arcade Paradise ekonomisinde tamamlanacak görevler/hedefler de eklendi!
Yıl 1985 ve şiddet Miami sokaklarında kol geziyor. Bu şiddeti temizlemek için çeşitli uzay VE zamanlardan gelen dövüş sanatlarında uzman sert bir polis ve 3 çok sert destekçisi gerekecek!
Hackerman: Bilim kurgu büyücüleri ve yüksek APM patlayan aksiyonun narin bir kombinasyonu!
Barbarianna: Gerçek soruları biçerek minigun'ın ile korkutucu ateş gücünü güçlendir ancak canın az, dikkatli ol!
Triceracop: Nesli mi tükenmiş? O varken bu mümkün değil. Kendisi silaha, hatta PEK ÇOK silaha sahip bir dinozor! Ve çok fazla canı var!
Özgün retro arcade oynanış ve VHS retro estetiği, ayrıca İsveçli powerhouse elektro sahnesinin güçlü isimleri Mitch Murder ve Joel Eriksson'dan synth oyun müzikleri.
KUNG FURY: STREET RAGE ile ortamı canlandır - şimdi Arcade Paradise DLC'sinde yeni kabinde yeni amaçlar, hedefler ve liderlik tabloları ile her zamankinden daha keyifli!