Arcade Paradise – Penguin Push
Drepcz i skacz między wrogami, wykorzystując klocki mocy oraz platformy, aby odwrócić sytuację na swoją korzyść i zatrzymać intruzów. Tylko uważaj na zbłąkane ptaki, zimną wodę oraz rozzłoszczone morsy, których się jeszcze nie pozbyto – nie zna piekło straszliwszej furii nad wściekłość zawiedzionego morsa!