Arcade Paradise - Smoke 'em
Welcome to Arcade Paradise, the 90’s-fuelled retro arcade adventure. You play as Ashley, and you’ve just been given the keys to the family laundromat. Rather than washing rags for a living, you decide to turn the laundromat into the ultimate arcade.