Arcade Paradise - Smoke 'em
90'lardan ilham alan retro arcade macerası Arcade Paradise'a hoş geldin. Ashley olarak oynuyorsun ve yakın zamanda aile çamaşırhanesinin anahtarları sana verildi. Hayatını idame ettirmek için eski püskü kıyafetleri yıkamak yerine çamaşırhaneyi en iyi arcade salonuna çevirmeye karar veriyorsun.