Arcade Paradise - Official Soundtrack
Muzyka w poszczególnych grach oraz muzyka płynąca z szafy grającej – wszystko oparte na wspaniałych nagraniach lat 90., które doskonale ujmują w Arcade Paradise tę minioną erę.