2,250 ARCoins
Purchase 2,000 ARCoins today and get an additional 250 ARCoins for a total of 2,250 ARCoins. Use ARCoins to unlock various cosmetics in Gilly’s Arcade. Get your ARCoins and unlock your style today! ARCoins are consumable and players can purchase multiple packs at a time.