2.250 ARCoin
Bugün 2.000 ARCoin al ve ekstra 250 ARCoin ile birlikte toplam 2.250 ARCoin elde et. Gilly'nin Atari Salonundaki çeşitli kozmetik eşyalarını açmak için ARCoin kullan. Bugün ARCoin'lerini al ve tarzını ortaya çıkar! ARCoin harcanabilir ve oyuncular aynı anda birden fazla paket satın alabilir.