ArcheAge Chronicles
Odkryj Aurorię, rozległy i tętniący życiem świat pełen bogatej historii i fascynującej akcji. ArcheAge Chronicles to wciągające doświadczenie, które podbije serca graczy, niezależnie od tego, czy są nowicjuszami w świecie gry, czy doświadczonymi poszukiwaczami przygód.
To wiek pionierów. Auroria, dawno zapomniana legenda odkryta na nowo. Rzesza przepełnionych nadzieją pionierów udaje się obecnie do tej odległej krainy, aby zdobyć sławę. Jako doświadczony odkrywca będziesz stawiać pierwsze kroki w Aurorii jako członek uznanej kompanii handlowej. Rozpoczynając nową przygodę, odkryjesz starożytne ruiny, zbadasz katastrofę sterowca i wpadniesz w sieć intryg spowijających to niewyjaśnione i tragiczne wydarzenie. Po drodze spotkasz wiele tajemniczych postaci, z których każda ma własne sekrety i cele. Czy wiesz, kto ci pomoże, a kto zaszkodzi podczas historii Aurorii w grze ArcheAge Chronicles?
Przeżyj intensywne bitwy pełne pasjonującej akcji. Gra ArcheAge Chronicles wykracza poza tradycyjną mechanikę gier typu MMORPG dzięki płynnej, wyrafinowanej walce pełnej akcji. Wybieraj spośród różnych broni i umiejętności, aby utworzyć niepowtarzalną postać i pokonać potężnych wrogów. Poznaj szeroką gamę stylów walki, w tym walkę wręcz, zabójcze ataki dystansowe i potężną magię. Zaangażuj się w pełni – skacz, przewracaj się, turlaj się, rzucaj się, blokuj i paruj ciosy. Niezależnie od preferowanego stylu gra ArcheAge Chronicles zapewnia wysokiej jakości wrażenia z walki.
Weź udział w różnych aktywnościach, jak polowanie, zbieractwo, budownictwo, rolnictwo i rzemiosło. Ucz się nowych przepisów, handluj z innymi graczami i wspólnie buduj społeczeństwo pionierów. Eksploruj otwarty świat o niezrównanej wolności, wyrusz na ekscytujące wyprawy handlowe i przemierzaj terytoria pełne niebezpieczeństw. Walcz u boku towarzyszy, aby bronić szlaków handlowych przed niebezpiecznymi wrogami. Zanim się obejrzysz, odciśniesz swoje piętno w świecie Aurorii jako legendarny pionier.
Chcesz zacząć podróż? Dołącz do przygody w grze ArcheAge Chronicles i doświadcz kolejnej ewolucji gatunku MMORPG. Zbierz sojuszników, naostrz klingi i odkryj nieskończone możliwości Aurorii – samodzielnie zaprojektuj własne przeznaczenie!