Archery RED
Archery RED to imponująca i wciągająca gra VR , która zabiera w pełen emocji futurystyczny świat science fiction.
W tej niezwykłej przygodzie gracz wciela się w rolę łucznika, który stanie przed wyzwaniem pokonania serii wymagających misji strzeleckich.
Gra oferuje rozbudowany tryb kampanii singleplayer, który prowadzi graczy przez najróżniejsze poziomy, każdy z własnym zestawem wyzwań do pokonania. Czy dasz radę przejść przez wszystkie poziomy i stać się mistrzem Archery RED?