Are You Smarter Than A 5th Grader - Extra Credit
Well, how about we send you back to school for some „Extra Credit“ then? Face new challenges in this mind-twisting and education-defying DLC with 3500+ more questions that add the finishing touch to „Are You Smarter than a 5th Grader“.