Are You Smarter Than A 5th Grader - Extra Credit
Więc myślisz, że jesteś mądrzejszy od 5-klasisty? A co powiesz na to, że odeślemy cię z powrotem do szkoły po trochę „Extra Credit”? Staw czoła nowym wyzwaniom w tym oszałamiającym i niezgodnym z edukacją DLC z ponad 3500 dodatkowymi pytaniami, które dodają ostatni szlif do „Are You Smarter than a 5th Grader”.