Are You Smarter Than A 5th Grader - Extra Credit
Demek bir 5. sınıf öğrencisinden daha zeki olduğunu düşünüyorsun? O zaman biraz "Extra Credit" için okula geri dönmeye ne dersin? "Are You Smarter than a 5th Grader"e son rötuşları ekleyen 3500'den fazla soruyla bu kafa karıştıran ve eğitime meydan okuyan DLC'de yeni zorluklarla yüzleş.