Are You Smarter Than A 5th Grader?
Mere end 6800 spørgsmål om emner som dyrevidenskab, ordforråd, matematik og mere leveres af en mangfoldig, fuldt stemt og animeret rollebesætning af karakterer. Slå hver udfordring alene eller sammen med familie og venner i spændende co-op multiplayer-gameplay for at bevise, at du faktisk er klogere end en fra 5. klasse!