Ariokan
Create new official cards to improve your deck, and show you're the smartest Creandor in the world!
10.400+ existing cards made so far by fellow Creandors, that you can use to build your deck.
54+ BILLIONS of yet-to-be-created cards: the best ones haven't been imagined yet. Will you do it?
Modding and custom game modes: Infinite replayability, your imagination is the only limit.
Manage your Mana, Minions and Spells, and complete mini-quests to summon powerful Legends that can turn the tides of the match.
And if you prefer to explore existing strategies, there are thousands of existing cards waiting for you.
With the in-game Cards Editor, you can combine the effects and keywords of 8 different Factions to create balanced cards that make your deck, and strategy, truly unique.