Arise: A Simple Story
Wejdź do wspaniałego świata wspomnień i uczuć ożywionego za sprawą utalentowanych artystów z Piccolo Studio. Odkryj w swoim codziennym życiu osobistym płynącą z głębi serca magię dzięki przepełnionej emocjami muzyce i pięknej scenografii.
Zaproś do gry drugiego gracza, aby pomógł Ci kontrolować czas i towarzyszył podczas tej przygody. Łatwa w odbiorze natura gry Arise zaangażuje dosłownie każdą osobę i umożliwi doświadczenie przepełnionej emocjami historii.