Arise: A Simple Story
Piccolo Studio'dan yetenekli sanatçılar tarafından hayata geçirilen harika anılar ve duyguların dünyasına girin. Oyunun duygusal müziği ve güzel sanat yönetmenliği sayesinde kişisel, günlük mücadelelerinizde içten gelen sihri keşfedin.
Zamanı kontrol etmenize ve yolculuğun keyfini birlikte çıkarmanıza yardımcı olması için ikinci bir oyuncuyu davet edin. Arise'ın kolay anlaşılır doğası, herkesi içine alır ve duygusal hikayeyi sonuna kadar deneyimlemelerini sağlar.