Çölde bir başına "Fred" adını verdiği zombiyle konuşarak fazla zaman geçirmiş, mizah anlayışı bahtından kara ana karakterimiz Sunny olarak oyna. Amansızca sadık, zombi düşmanı köpeğin Buddy'yle birlikte güneşte kavrulan, iç organlarla kaplı Arizona yollarında gezintiye çık. Zekice ve çılgınca bu hikâye; hayatta kalma, yalnızlık ve bir adamla köpeği arasındaki bağ hakkında.
Buddy, iyi günde kötü günde sadık bir dostun olmakla kalmıyor; ayrıca bu kıyametteki en uslu oğlan ve yanındaki gıcık Fred'leri parçalamaktan da keyif alıyor. Buddy, seride ilk kez eşli modda tamamen oynanabilir. Bu sayede kıyameti birlikte hiç olmadığı gibi deneyimleyebilirsiniz.