ARK Crystal Isles
Crystal Isles is 150 square kilometers of awe-inspiring biomes. Build bases high in forest canopy and floating islands, and tame your own Tropeognathus—ARK’s newest pterosaur—to ride into aerial combat!
Celebrate the return of an ARK community classic, updated with a new real-world dinosaur for you to tame, and now added to ARK’s Official Server networks! Crystal Isles is 150 square kilometers of colorful scenery and awe-inspiring biomes teeming with life.