ARK Fjordur
Traverse a frosty and fantastical multi-layered Nordic wonderland composed of four unique islands and three mystical realms. Vestiges of ancient kingdoms harken to a lost era; lending a mythos and ambience to the world of Fjordur that is truly awe-inspiring! Four new creatures await you, including an ARK community choice. Unleash a tank-like fury from the saddle of your Andrewsarchus, explore with the Fjordhawk, ARK's newest shoulder pet companion, travail the icy landscape accompanied by your frosty Fenrir or drain your enemies' and foes' lifeforce with the Desmodus!