Lost Island
Ehlileştirebileceğin üç yeni yaratık içeren, ARK'ın en yeni resmî topluluk haritasının yükselen tepelerini ve gizli derinliklerini keşfet! Lost Island, yeni biyomlarla, mücadelelerle ve gizemli harabelerle dolu 150 kilometrekarelik bir heyecan sunuyor!