Ragnarok
Wyrusz w podróż przez rozległe 144 kilometry kwadratowe świata, w którym elementy z dodatków The Island, Scorched Earth i zupełnie nowe biomy łączą się, aby dać Ci niezapomniane survivalowe doświadczenia.