ARK — Przepustka sezonowa
Przepustka sezonowa ARK: Survival Evolved daje Ci dostęp do trzech ogromnych pakietów rozszerzeń — Scorched Earth (już dostępny), Aberration (już dostępny) oraz Extinction (już dostępny)!
Przepustka sezonowa ARK: Survival Evolved daje Ci dostęp do trzech ogromnych pakietów rozszerzeń — ARK: Scorched Earth, ARK: Aberration oraz ARK: Extinction. Aby zagrać, wymagane jest posiadanie podstawowej wersji gry.